B277 - About editor.exe + builder.exe
UncleCrunch
Mayonnaise land Join Date: 2005-02-16 Member: 41365Members, Reinforced - Onos
Hi,
The builder.exe program did this:
It resulted in a creation of new directories in the NS2 directory
It's easy to spot that the names are part of the source directory "Y:\Espace de travail - modder Jeux\Natural selection 2"
Maybe a misuse of a "string split". "Y" is a distant directory on a NAS.
The builder.exe program did this:
Building... 3> Y:\Espace de travail - modder Jeux\Natural selection 2\Outer_rim_ark\output\maps\ns2_outerrimark.level 3> Y:\Espace de travail - modder Jeux\Natural selection 2\Outer_rim_ark\output\maps\overviews\ns2_outerrimark.tga 3> Y:\Espace de travail - modder Jeux\Natural selection 2\Outer_rim_ark\output\maps\overviews\ns2_outerrimark.hmp 3> Executing '"C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Natural Selection 2\Overview" "Y:\Espace de travail - modder Jeux\Natural selection 2\Outer_rim_ark\source\mapsrc\ns2_outerrimark.level" "Y:\Espace de travail - modder Jeux\Natural selection 2\Outer_rim_ark\output"' 3> [ 0.000] Unbound/Unknown : Filesystem initialized, cache disabled 3> Direct3D 9 initialized: NVIDIA GeForce GTX 960 (10.18.13.5330) 3> Error: Minimap extents must be the same size on all sides 3> Executing 'if not exist "Y:\Espace de travail - modder Jeux\Natural selection 2\Outer_rim_ark\output\maps" mkdir Y:\Espace de travail - modder Jeux\Natural selection 2\Outer_rim_ark\output\maps' 3> Executing 'copy "Y:\Espace de travail - modder Jeux\Natural selection 2\Outer_rim_ark\source\mapsrc\ns2_outerrimark.level" "Y:\Espace de travail - modder Jeux\Natural selection 2\Outer_rim_ark\output\maps\ns2_outerrimark.level"' 3> 1 fichier(s) copi(s). 3> Executing 'if not exist "Y:\Espace de travail - modder Jeux\Natural selection 2\Outer_rim_ark\output\fastload\maps" mkdir Y:\Espace de travail - modder Jeux\Natural selection 2\Outer_rim_ark\output\fastload\maps' 3> Un sous-rpertoire ou un fichier Y:\Espace existe dj . 3> Une erreur s'est produite lors du traitement deÿ: Y:\Espace. 3> Un sous-rpertoire ou un fichier de existe dj . 3> Une erreur s'est produite lors du traitement deÿ: de. 3> Un sous-rpertoire ou un fichier travail existe dj . 3> Une erreur s'est produite lors du traitement deÿ: travail. 3> Un sous-rpertoire ou un fichier - existe dj . 3> Une erreur s'est produite lors du traitement deÿ: -. 3> Un sous-rpertoire ou un fichier modder existe dj . 3> Une erreur s'est produite lors du traitement deÿ: modder. 3> Un sous-rpertoire ou un fichier Jeux\Natural existe dj . 3> Une erreur s'est produite lors du traitement deÿ: Jeux\Natural. 3> Un sous-rpertoire ou un fichier selection existe dj . 3> Une erreur s'est produite lors du traitement deÿ: selection. 3> Un sous-rpertoire ou un fichier 2\Outer_rim_ark\output\fastload\maps existe dj . 3> Une erreur s'est produite lors du traitement deÿ: 2\Outer_rim_ark\output\fastload\maps. ------------------------------------------------------------------------- Build complete (18 seconds) 0 succeeded, 1 failed, 74 up-to-date, 120 skipped
It resulted in a creation of new directories in the NS2 directory
dir /AD /B - <-!!! 2 <-!!! assets core de <-!!! DeluxeEdition docs explore Jeux <-!!! lua_test modder <-!!! ns2 selection <-!!! system travail <-!!! tutorial utils _CommonRedist
It's easy to spot that the names are part of the source directory "Y:\Espace de travail - modder Jeux\Natural selection 2"
Maybe a misuse of a "string split". "Y" is a distant directory on a NAS.
Comments
At least, thats what id think if I look at the paths. I didnt understand the language either.
example in bold below.
Yeah there are some "" missing in the builder_setup.xml. Just replace yours with the one i attached to fix the issue.