Technology

AN00124AN00124 Russia Join Date: 2019-08-18 Member: 254342Members Posts: 5 Fully active user
А что если в игре был бы маленький робот, сборщик ресурсов, работал бы в пределах комнаты сканирования, собирал бы по 6-8 ячеек ресурсов которые ты задал в комнате сканирования и на специальной док станции сортировалась по контейнером, и ещё можно было бы задать например: 6 титана 3 серебра 4 золота и всё он поехал собирать., вот это реально космическая технология, и чем больше диапазон сканирования тем дальше может заплывать робот. Было бы круто

But what if the game had a small robot, a resource collector, worked within the scan room, collected 6-8 cells of resources that you specified in the scan room and sorted by container on a special dock of the station, and you could also set for example : 6 titanium 3 silver 4 gold and he went to collect everything., This is really space technology, and the larger the scanning range, the further the robot can swim. It would be cool
darrin

Comments

  • darrindarrin Frankfurt; Germany Join Date: 2019-02-15 Member: 250965Members Posts: 51 Advanced user
    I had the idea that the camera drones could be equipped with a propulsion cannon to collect some resources. The recources could be retrieved when the drones are docked to the scanner room.

    So it's not a question of technology. Everything necessary to achieve that is already in the game.
  • AN00124AN00124 Russia Join Date: 2019-08-18 Member: 254342Members Posts: 5 Fully active user
    Было бы прикольно чтоб ты пользовался той информацией которую собираешь о флоре и применять её, допустим отсканировал костяную акулу и узнал что ей не нравится кокой-то цвет перекрасил костюмчик и всё уже подплывают реже
    или костюм хамелеон который сливается с местностью и пока ты не двигаешься тебя не видят


    It would be nice for you to use the information that you collect about the flora and apply it, let's scan a bone shark and find out that she doesn’t like the color, the costume has been repainted and everything is already swimming less often
    or a chameleon costume that merges with the terrain and until you move you are not seen
  • AN00124AN00124 Russia Join Date: 2019-08-18 Member: 254342Members Posts: 5 Fully active user
    edited August 24
    Я просто предлагаю технологии, согласитесь это странно, люди строят космические корабли и не могут построить защитные механизмы на изучаемых планетах

    I’m just offering technology, you must admit it’s strange, people build spaceships and cannot build defense mechanisms on the studied planets
  • AN00124AN00124 Russia Join Date: 2019-08-18 Member: 254342Members Posts: 5 Fully active user
    Мне нравится эта игра очень, но так во всех играх ты прокачиваешь технологии стараешся ищешь а когда у тебя уже всё есть то вот и он конец игры, и опробовать свои технологии на чём: все места были исследование, ты побывал уже везде, у тебя есть всё но играть уже нет смысла


    I like this game very much, but so in all the games you pump technology, you try to look for it, and when you already have everything, then it’s the end of the game, and try out your technologies on this: all places were research, you have already been everywhere, you have all but play no longer makes sense
  • BallonBoyBallonBoy 06172, Bad Homburg Join Date: 2019-07-17 Member: 253775Members Posts: 11 Fully active user
    I think weapons or defense Mechanisms wouldnt be such a good idea. The feeling of Subnautica is based of you feeling helpless and having to swim away from terrifying sea monsters.
  • BallonBoyBallonBoy 06172, Bad Homburg Join Date: 2019-07-17 Member: 253775Members Posts: 11 Fully active user
    Also: Some suggestions for making the game playable after everything has been explored without procentual generating maps?
Sign In or Register to comment.