Another Small Update Released - Subnautica

SystemSystem Join Date: 2013-01-29 Member: 182599Members, Super Administrators, Reinforced - Diamond

imageAnother Small Update Released - Subnautica

It turns out lighting does strike twice! Earlier today, we did something unusual – We updated ‘default’ branch on Steam with a small set of changes. Normally, this stuff stays...

Read the full story here


Comments

  • WemixWemix France Join Date: 2015-03-18 Member: 202291Members
    Je n'ai pas compris cette mise à jour.
  • SeldkamSeldkam Join Date: 2014-01-01 Member: 191213Members
    edited March 2015
    Wemix wrote: »
    Je n'ai pas compris cette mise à jour.
    Hmm
    La mise a jour repare Une probleme, qui a eu Le joueur nage quand il est dans le base sous marine, mais bien sur il devrait marcher

    J'espere que tu compris ca, Mon francais est Tres rouille

  • WemixWemix France Join Date: 2015-03-18 Member: 202291Members
    Seldkam wrote: »
    Wemix wrote: »
    Je n'ai pas compris cette mise à jour.
    Hmm
    La mise a jour repare Une probleme, qui a eu Le joueur nage quand il est dans le base sous marine

    D'accord mais ce problème est toujours présent. Au bout de 6 compartiments, une fois ceux-ci reliés l'eau commence à entrer quand même.

  • whobottwhobott Join Date: 2015-03-15 Member: 202193Members
    l'eau de puits va commencer à inonder la base si vous ne renforcent pas, je ne sais pas si ce est votre problème, mais il pourrait être :)
  • WemixWemix France Join Date: 2015-03-18 Member: 202291Members
    whobott wrote: »
    l'eau de puits va commencer à inonder la base si vous ne renforcent pas, je ne sais pas si ce est votre problème, mais il pourrait être :)
    D'accord, donc si nous renforcons nous pouvons ajouter autant de compartients que nous le souhaitons ?

  • SeldkamSeldkam Join Date: 2014-01-01 Member: 191213Members
    edited March 2015
    il devrait y avoir un avertissement quand tu ajoutes Une fenetre, par example, end Haut a gauche...
  • WemixWemix France Join Date: 2015-03-18 Member: 202291Members
    edited March 2015
    Seldkam wrote: »
    il devrait y avoir un avertissement quand tu ajoutes Une fenetre, par example, end Haut a gauche...
    Ok, je ferai attention. Merci pour vos réponses ;)
  • SeldkamSeldkam Join Date: 2014-01-01 Member: 191213Members
    De rien, je suis heureux parler francais encore, c'est Ma langue favorie xP
  • KhaglunKhaglun Norway Join Date: 2015-03-20 Member: 202354Members
    I really like it, it doesn't bother me to update. For me you can update as much you want, i like see some progress and try it out, and give some feedback to keep helping you. I use special edition and experimental doh. Keep it coming guys. Nice work!
  • WemixWemix France Join Date: 2015-03-18 Member: 202291Members
    edited March 2015
    Khaglun wrote: »
    I really like it, it doesn't bother me to update. For me you can update as much you want, i like see some progress and try it out, and give some feedback to keep helping you. I use special edition and experimental doh. Keep it coming guys. Nice work!

    En Français s'il te plaît, sujet francophone.

  • Zoltan_aZoltan_a Belgium Join Date: 2015-02-28 Member: 201609Members
    Wemix wrote: »
    Khaglun wrote: »
    I really like it, it doesn't bother me to update. For me you can update as much you want, i like see some progress and try it out, and give some feedback to keep helping you. I use special edition and experimental doh. Keep it coming guys. Nice work!

    En Français s'il te plaît, sujet francophone.

    Does this subject look like french to you : "Another Small Update Released - Subnautica" ?

  • WemixWemix France Join Date: 2015-03-18 Member: 202291Members
    edited March 2015
    Zoltan_a wrote: »
    Does this subject look like french to you : "Another Small Update Released - Subnautica" ?

    Ce sujet est pour les francophones, parle français ou ne publie pas ici c'est tout.

  • Zoltan_aZoltan_a Belgium Join Date: 2015-02-28 Member: 201609Members
    No it is not :D

    With that terrible attitude it is no surprise to me that you have been banned of another community like you said in the following subject
    le-coin-des-francophones
  • WemixWemix France Join Date: 2015-03-18 Member: 202291Members
    edited March 2015
    Zoltan_a wrote: »
    No it is not :D

    With that terrible attitude it is no surprise to me that you have been banned of another community like you said in the following subject
    le-coin-des-francophones

    Rien à voir, tu n'as pas été présent alors merci de t'abstenir de l'ouvrir. Pour un anglophone tu es mal placé pour critiquer. En attendant tu vois je fais exactement comme vous (les anglophones) sur les serveurs de jeu anglais quand un étrangé parle dans sa langue, je rejète. Sauf que, contrairement à vous je ne vire pas la personne du serveur, je lui demande simplement de parler français. Ici c'est un sujet pour les francophones, si tu n'es pas content tu dégages c'est simple ou-biens tu choisis de parler français. Maintenant pour clore cette "discussion" avec toi je ne répondrais plus à tes messages ni à aucun autre message anglais :-h
  • Zoltan_aZoltan_a Belgium Join Date: 2015-02-28 Member: 201609Members
    C'est déplorable X_X
  • ObraxisObraxis Subnautica Animator & Generalist, NS2 Person Join Date: 2004-07-24 Member: 30071Super Administrators, Forum Admins, NS1 Playtester, Forum Moderators, NS2 Developer, Constellation, NS2 Playtester, Squad Five Silver, WC 2013 - Supporter, Subnautica Developer, Pistachionauts
    Sorry guys, can we please speak in English in the forums? It helps us get feedback, talk with you guys and deal with situations. Thanks!
  • WemixWemix France Join Date: 2015-03-18 Member: 202291Members
    edited March 2015
    Obraxis wrote: »
    Sorry guys, can we please speak in English in the forums? It helps us get feedback, talk with you guys and deal with situations. Thanks!

    Ailleurs sur le forum oui mais ce sujet à été crée pour les francophones, la langue doit donc être française, par respect pour l'auteur du sujet. Si vous n'acceptez pas cette condition retirez le sujet et on en parle plus.
  • simusimu Join Date: 2015-03-03 Member: 201680Members
    edited March 2015
    ne est pas vrai, - ce sujet est "Another Small Update Released - Subnautica" = anglaise!

    aller à Le coin des francophones. = française
  • WemixWemix France Join Date: 2015-03-18 Member: 202291Members
    edited March 2015
    Ah oui merde, je me croyais dans "Le Coin des Francophones", je ne devais pas avoir l'alerte de ce sujet-ci. Normalement j'avais uniquement celle du "Coin des Francophone" justement. Je vais retirer l'alerte de ce sujet-ci, dsl ^:)^
Sign In or Register to comment.